|
|||||||
| PC- & consolegames Algemene gaming chat, problemen, cheat codes, ... |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
xbox 360 kan geen verbinding maken met internet
Mijn broer is zijn xbox 360 aan het installeren, hij heeft er een gekregen van mij voor zijn nieuwjaar (splinternieuw exemplaar).
Hij is zijn XBox Live aan het installeren op zijn XBOX 360, die vroeg om de WEP sleutel. Hij heeft deze ingegeven (de code klopt dan?) en XBOX360 had een netwerk gevonden. Hij krijgt echter de melding "kan geen verbinding maken". Wil dit zeggen dat signaal van de modem te zwak is ? Het internet op zijn pc werkt perfect (hij heeft draadloos internet)
|
||||
|
||||
|
Met de XBox 360 heb ik helaas geen ervaring.
Met de PS3 wel daarentegen en ik denk dat die instellingen ver hetzelfde zijn. Heeft hij zijn internet verbinding ingeschakeld? Normaal kun je hem laten scannen op netwerken en dan kun je zien of het signaal sterk genoeg is. Dit zijn bevindingen van een PS3 uiteraard en daar moet ik dus internet nog eens appart inschakelen want anders maakt die ook geen verbinding.
Desktop PC Antec 1200 case Phenom II 940 @3.6Ghz Asus M3A79-T Deluxe Corsair XMS2 DDR2 4x1Gb XFX ATI HD 4870 xxx 1024Mb WD HD Velociraptor 150Gb (Windows en software) WD HD 640Gb (opslag) Pioneer BluRay brander Samsung DVD brander Windows 7 Home Premium 64bit
|
|
|
||||
|
||||
|
De xbox zegt dat hij het netwerk gevonden heeft, maar daarna melding "kan niet verbinden" of zoiets in die aard. Hij zegt dus dat hij het netwerk gevonden heeft. Het kan zijn dat mijn broer zijn PC opstond , naar het schijnt mag internet pc en internet xbox niet tegelijk gebruikt worden. Een van de twee kan maar tegelijk met internet verbonden zijn. Dus ik gaf hem de raad om zijn PC eerst volledig uit te schakelen. Morgen eens vragen of hij het al opgelost gekregen heeft.
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Probeer eens opnieuw terwijl zijn pc af staat... En is het écht zo dat je pc niet mag aanstaan? Ik was namelijk van plan een Xbox360 aan te schaffen en wij zitten thuis met meer dan 4 pc's :s
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Telenet wel draadloze verbinding, geen internet | thomassierens@hotmail.com | Netwerken | 0 | 19-03-2009 10:03 AM |
| verbinding maken met cam via msn kostprijs? | wouterskurtt | Netwerken | 1 | 30-11-2007 06:37 PM |
| Meestal geen internet via de draadloze verbinding | Cybertinus | Microsoft Windows | 12 | 28-08-2006 08:37 AM |
| verbinding maken met het internet | diligee | Algemeen software | 14 | 17-05-2003 03:38 PM |
| Automatisch verbinding maken | depol | Netwerken | 1 | 12-01-2003 07:42 PM |
Sponsored links
|
|
| Deze website is gehost bij: Dutchzone Webhosting | |