Helpen.be IT-helpdesk website & webhosting

Ga Terug   Helpen.be IT-helpdesk website & webhosting > Forum > Software > Microsoft Windows
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Microsoft Windows Vragen specifiek over het besturingssysteem van Microsoft. Enkel vragen over Windows zelf, en niet over Windows-software!

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 30-10-2003, 12:29 AM
waxman waxman is offline
Member

Systeemherstel werkt niet (Windows XP)

hallo,

Men computer doet de laatste tijd raar (en traag), ik zou dus graag via systeemherstel de vroegere status van de pc instellen zodat normaal alles terug goed werkt.
Het probleem is dat de systeemherstel helemaal niet werkt !
Als ik op systeemherstel klik (Start > Programmas > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > systeemherstel) komt er gewoon een wit scherm, verder gebeurt er niets. Het enige dat ik kan doen is het (wit) scherm sluiten.
P.S.: de status van Systeemherstel stond "uitgeschakeld", maar heb hem nu ingeschakeld... (start > rechtsklik op "deze computer" > eigenschappen > tabblad systeemherstel > "systeemherstel op alle stations uitschakelen" uitvinken) normaal zou ik dan toch terug de beginstatus van de pc kunnen instellen?? Ik ben zeker dat in het begin systeemherstel op mijn computer wel ingeschakeld stond.
Dus... kan ik de status van de computer niet herstellen via Systeemherstel in een modus dat opgeslagen is VOOR ik de systeemherstel had uitgeschakeld?
En... hoe komt het dat ik gewoon een wit scherm krijg bij systeemherstel, en dit dus niet kan gebruiken?
Oud 30-10-2003, 03:29 PM
blizt blizt is offline
Almost GOD Member

Stuur een bericht via ICQ naar blizt Stuur een bericht via AIM naar blizt Stuur een bericht via MSN naar blizt Stuur een bericht via Yahoo naar blizt

helaas... bij het uitschakelen worden alle iedere herstelpunten verwijderd
beter gebruik je dan ook een programma als TrueImage, Norton Ghost of Drive Image van Powerquest.
Oud 31-10-2003, 12:08 PM
Waterboy's Avatar
Waterboy Waterboy is offline
Almost GOD Member

Stuur een bericht via ICQ naar Waterboy Stuur een bericht via AIM naar Waterboy Stuur een bericht via MSN naar Waterboy Stuur een bericht via Yahoo naar Waterboy

zo lukt t bij mij ook al een jaar ofzo denk k als k vind da mijn pc aan onderhoud toe is, zet k gewoon de image er terug op en dan is direct al het meest gangbare geďnstalleerd, OS, officepakket, drivers (uitgez die van beeldkaart) e.a.

Wat de fout in je systeemherstel momenteel betreft zal dat ding gewoon niet helemaal meer kunnen volgen door t uit en terug aanzetten van die functie (windows bug zeker?) best dus eens al je persoonlijke documenten backuppen en windows opnieuw installeren
Oud 31-10-2003, 12:34 PM
waxman waxman is offline
Member

hello,

heb met de recovery gewerkt en alles is perfect nu,
de status is zoals in het begin dat ik de pc aankocht
de systeemherstel werkt weer (omdat hij aanstaat...)

nu mijn documenten nog van cd-rom trug op pc zetten en alles pico bello

in elk geval bedankt voor de hulp hier

Bookmarks

Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels